lyssna till samma regn

Okej antar väl att jag fick ryck eller nåt eftersom att för en timme sedan fixade jag till mig hår och sminkade mig för första gången på hela sommarlovet. Har haft mascara några gånger och plattat håret en enda gång. Alltså, om jag ska vara ärlig så saknar jag (lol) att sminka mig och jag vill ha höst ok. Och vad jag menar med att jag saknar att sminka mig är att man sminkar sig inte sommaren för då är man knäpp :) Eh varför jag forsätter att snacka om smink vet jag inte, men hade bara lust att blogga hihi.

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotografi

Åh så snygg!

Svar: åh tack finis!!
Ida holmberg

2012-08-11 @ 10:59:48
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0