avslutningsmiddag

HEJ ALLA FINA, denna dag har varit superbra. Det började med att jag mötte madde och amanda på bussterminalen nio och sedan gick vi till ica för att möta ellen. Vi köpte fika och gick vidare mot hamnen för att möta alla nior för en a-lagsdag. Vi fick göra vad vi ville så vi fixade ihog en gäng tjejer och killar som ville spela basket, så det var sjukt kul! Gick på stan efter med ellen och amanda och klockan två åkte jag och amanda hem till mig för att fixa oss inför middagen. Vi kom dit strax innan sex och då skulle vi gå runt med ett champangeglas med cider i och "mingla" lol. Sen började vi äta och min no/matte/teknik höll ett bra tal, och ah jag kommer sakna min skola och mina klass. Innan mamma hämtade mig så gick jag och några kompisar upp till vårat första klassrum och pratade om massa minnen, åh det var så länge sedan. Åkte hem pga världens huvudvärk och mår illa efter efterrätten som var vidrig. Imorgon är det KSAB-gala med hela skolan, en friidrottstävling. Är inte taggad alls eftersom att emma har tvingat med mig på hundra meter haha, men det fixar sig säkert. Oj har skrivit väldigt mycket nu, så bloggar imorgon!

Kommentarer
Postat av: alice ;3

Tack för att du var med i våran tävlig! Gå in och kolla om du blev den lyckliga vinnaren :http://flamsiiiga.blogg.se/2012/june/tavling-anslutad-blev-du-vinnare.html#comment

2012-06-04 @ 21:59:53
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0