får jag veta vad du tänker på?


bild från i torsdags, tycker den är så underbar.
Igår cyklade jag ner in till stan för att möta Ellen och Nora, vi skulle fika på vallarna men det var massa studenter där så vi var precis utanför. Men cyklade hem efter en timme ungefär för då skulle jag, mamma och min bror åka till sthlm för att fira min kusin Jossan som fyllde 18 år igår. Vi åt mat, tårta, körde twister med släkten och Jossans vänner och lite annat. Somnade runt halv fem och vaknade hur tidigt som helst, sov i cirka fyra timmar. Är iallafall hemma i Nyköping nu, men imorgon ska jag tillbaka till Stockholm för att gå på RixFm festivalen med Amanda! Kommer ingen speciell dit, men vi vet fortfarande inte om Olly Murs kommer eller inte, så det är en anledning till varför vi måste åka. Honom får vi ju inte missa. Men bloggar väl innan jag åker antar jag, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite random kanske, men vad har du för mobil? :)

2012-06-12 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0