getting busy, doing nothing

1. Min fina tröja. 2. Sprang tills jag dog idag. 3. Mina älsklingar började följa mig på twitter för 2 veckor sen. 4. En fin fläta.
Okej, denna helg har varit så himla tråkig. Det har regnat konstant och jag har degat framför gossipgirl och Lost. Men idag bestämde jag mig för att gå ut och springa när det äntligen blev uppehåll, tog med mig mamma som sällskap (även fast hon gick hela tiden). Alltså var så trött när jag kom hem att jag höll på att somna i soffan, så jävla lat. Har packat halva dagen och kvällen för åker till Pappa imorgon och blir borta i 3,5 vecka. Men innan jag tar tåget dit ska jag gå upp tidigt för att springa med Amanda. Ha det bäst, bloggar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0