jag gick ut en kväll för att känna lukten av våren

Basketträningen var inställd idag, så idag har varit en riktigt slapp-dag. Efter jag kom på att jag suttit för mycket vid datorn idag så började jag städa mitt rum så nu ser det hyfsat ut. Har provat min avslutningsklänning och min byxdress till avslutningsmiddagen flera gånger för att se om jag ska ha converse eller kilklackar till. Beslutsångest. Men imorgon ska jag förhoppningsvis åka in till stan för att köpa strumpbyxor och hårfärg för att få bort min trippelutväxt till avslutningen. Om det blir fint väder så ska jag och mamma åka till rapsfälten och fota. Men nu ska jag titta på Lost, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: mayawahlberg.blogg.se

Hej!

Vill du lära dig att tjäna pengar på din blogg gratis? Gå då in här --> http://mayawahlberg.blogg.se/2012/june/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

2012-06-02 @ 15:23:34
URL: http://mayawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0