två dagar kvar

Cyklade till rosvalla runt åtta, men efter tio minuter fick jag punka på cykeln så jag vände om och väntade på att min bror skulle komma, min mobil var sönder också. Typiskt. Min bror kom inte, men som tur var kom Rorro så jag skjutsade henne dit på hennes cykel och ställde bort min. Så, jag har alltså haft KSAB-gala med hela skolan idag (friidrottstävling). Jag kom faktiskt tvåa i höjdhopp av tjejerna i nian, första och sista gången på fyra år som jag vann ett "pris" på KSAB-galan. På eftermiddagen efter två hade niorna staffett med lärarna. Jag var med och sprang för min klass och vi kom tvåa, haha vi blev så glada så alla i klassen skrek överallt, åh kommer sakna detta. Amanda följde med mig hem och vi gick hem för jag var tvungen att hämta upp min cykel. Vi spelade basket i regnet även fast vi var helt döda efter dagen, vad gör man inte för världens bästa sport? Imorgon är jag ledig och på torsdag har jag skolavslutning, åh! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0