Q & A - One direction

Anonym om Before I die #2:
hur länge har du gillat 1d, och har du någon favorit i bandet? :) jag bor också i nyköping och är en crazy directioner, haha.

20 Decem
SV: När jag hörde WMYB första gången i september blev jag helt kär i dom och nu är jag besatt. Så jag har lixom inte varit en fan från början eftersom att jag inte visste vilka de var då, fast nu kan man lixom allt om dom, pratar om dom hela tiden, lyssnar på up all night i reapet hela tiden, tittar på videosar hela tiden, har blivit twitterberoende p.g.a att jag vill veta vad dom gör om dagarna hah. 1D är typ mitt liv nu haha ,nej men jag älskar dom och kan inte få nog av dom verkligen. Alla är mina favoriter, jag kan inte bara välja en av dem för de är omöjligt. Nice att du bor i Nyköping och DIRECTIONERS ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: s

sv: så lite !

vem gillar du mest i 1d ? :)

2011-12-21 @ 13:35:35
URL: http://slans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0