Q & A - TVD

Anonym om Säsong 3:
Tack :)

Hehe har laddat ner också ;P men hitta bara till avsnitt 9 :O får leta vidare...har kollat till avsnitt 8, vågar inte kolla till avsnitt 9 än...<3

hur många avsnitt är det ?? är det 22 som det varit på säsong 1-2 ?? :)
12 December, 20:57

SV:  Det har bara gått nio avsnitt av säsong tre än så länge, det börjar i USA igen den 5 Januari! I Sverige vet jag inte när resten av säsongen börjar om jag ska vara ärlig. O ja, det borde vara ungfär lika många avsnitt som i säsong 1 & 2. Vågade inte heller se avsnitt nio haha, bara för att jag inte ville att det skulle sluta ;) Det är så sjukt bra, döör.
tidinställt inlägg

Kommentarer
Postat av: evelajna

AHHH ASSÅ AVSNITT 9 ÄR SÅ JÄVLA BRA JAG DÖÖÖÖR JAG VETTEFAN VART JAG SKA TA VÄGEN KAN INTE VÄNTA TILLS 5 JANUARI!!! AHHHHHH DU MÅSTE SE AVNITTET DET ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!

hehehe damp.

2011-12-13 @ 15:22:18
URL: http://aeln.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0