back to the fifties

SPEXFOTO! Det blev faktiskt bra & alla hade lyckats asbra med sina "outits". Tema: 50-talet.
Haha på de två första bilderna försökte vi ta en bild med min mobil på självutlösare innan själva gruppbilden, men ja ni ser ju hur det blev. iPhone-bilderna snodde jag av annelie. Efter skolan gick jag och ellen på stan, lämnade tillbaka avslutningskläderna för jag har hittat en annan klänning jag vill ha, köpte en tröja också. Sen blev vi sugna på superman-pizza, så vi köpte en och delade på hemma hos Ellen. Kom hem strax innan halv fem. Nu vet jag inte vad jag ska göra, antagligen försöka fortsätta med matten. Ciao!

Kommentarer
Postat av: annelie

haha kul att en tredjedel av min kropp kom med iaf ;)

2012-04-17 @ 22:12:12
URL: http://anneliececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0