bara så länge det finns stjärnor över oss

Min blogg är tråkigt och ful, varför bloggar jag ens? Iallafall så var jag i stockholm hos mina kusier och min moster igår, fikade och pratade om sommar, sen åkte vi vidare till uppsala där min bror bor. Kom hem runt tio, kollade på film och 2 1/2 men. Mamma väckte mig klockan tolv idag, hon tvingade med mig till willys för att handla även fast jag såg ut som ett vandrande lik. Åkte sedan vidare till hennes jobb där jag och min bror bytte däck på hennes bil, visst är vi grymma? Måste egentligen göra klart min diagnos nu, men orkar inte så ska kolla på lost nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia och Elin

Sv: Ja det var det verkligen :D, kommer nog aldrig glömma den dagen :)

2012-04-15 @ 20:20:23
URL: http://hormonerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0