fjärde april var en av de bästa dagarna i mitt liv

Jag är hemma nu & nu ska jag skriva en sammanfattning om 4/4-12, dagen då jag såg Hot Chelle Rae live.
Jag, ellen & nora gick hem till ellen vid lunch, fixade massa och handlade lite som vi ville ha till tågresan. Haha ellen på bild.
Vi mötte Ebba vid tågstationen & vi tog 13.18 tåget till stockholm, vi var så himla taggade! Nora på bild.
När vi var framme i stockholm så behövde vi äta mat. Så vi tog donken bara för att vi inte orkade gå till något annat ställe. Där satt vi kvar ett bra tag, åt, fotade, pratade & skrattade. Mobilbilder.
När vi gick därifrån runt halv fyra så gick vi till kulturhuset, där konserten skulle vara. Vi letade och letade men hade ingen aning om var det skulle vara. Vi stod vid stora fönstret och jag såg någon jag kände igen "Titta på honom, han ser ut som nash!!! (gittaristen i hot chelle rae)" sa jag då. Tillslut så samlades det massa tjejer runt honom, så vi visste att det var Nash. Vi började springa dit, knuffade oss fram och tillslut fick vi träffa honom. Alltså vi träffade nash, det är helt sjukt, har inte riktigt fattat det ännu. Han var jättegullig btw.  Jag, Nash och Ellen på bilden ♥

Alltså vi var så himla lyckliga, sprang omkring överallt och vidare till studion där det var några där redan. Vi fick ett könummer, men orkade inte vänta så vi gick till monki. Men sedan tillbaka till studion där vi satt i tre/fyra timmar tror jag. Innan klockan 19.00 så börjdae vi köa ute efter våra nummer, det var så sjukt kallt ute men det var ju såklart värt det. Bilder från väntan.


Förbandet var så himla onödigt och jobbigt, två pajasar som "sjöng" massa strunt. Efter en timme (21.00) så kom de äntligen, hot chelle rae. Alltså känslan när de klev på scenen var så jävla underbar, alla jublade, skrek och var så jävla glada. Vi fans hade bestämmt innan att när de spelade tonight tonight så skulle vi stå helt stilla, men när refrängen började skulle vi kasta upp ballonger och hoppa runt & sjunga som galningar. Det var så jäkla kul och alla i hcr tyckte det var sjukt bra gjort och jättekul, åh! De spelade bleed, som är en av våra favoritlåtar och jag ville bara gråta. Det var så fint, magiskt och så jävla bra. Det här var den bästa
konserten jag någonsin har varit på. Mobilbilder, hade inte tid att fota så mycket, ville bara njuta.
Vi var nog världens lyckligaste människor efteråt, påväg till stationen så gick vi och sjöng så halva stockholm hörde säkert oss, iallafall mig som skrek haha. När vi var på stationen så splittrades vi, de tog bussen hem till nyköping och jag tog pendeln till pappas jobb i flemingsberg.
Så, det blev en "kort" sammanfattning. Det var iallafall helt magiskt och en av de bästa dagarna i mitt liv.
Ellen och Nora har massa bilder, det här är bara mina så kommer säkert visa mer senare!

Kommentarer
Postat av: iiiden

fina bilder:D

2012-04-10 @ 10:46:15
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: ellen

BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!! nu börjar jag gråta för det var så underbart och herregud vad jag vill tillbaka!!!!! <33333

snygg bild förresten..

2012-04-11 @ 10:30:28
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: Elin och Julia

åh så fint, vi var också där, så jävla grymt vare! :D

2012-04-14 @ 21:47:40
URL: http://hormonerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0