Idag skulle jag ha sett finaste Coldplay live.

För åtta månader sedan köpte jag min biljett och min kompis en, vi var så så så glada och var redan då taggade. Vi skulle liksom se vårat favoritband LIVE, helt sjukt. Men för någon månad sedan fick min vän reda på att hon skulle iväg med sin nya klass just den här veckan. Så hon var alltså tvungen att sälja sin biljett. Jag letade och frågade efter någon som ville köpa hennes biljett och som kunde gå med mig för jag ville verkligen inte sälja den men jag ville samtidigt inte gå själv. Vill inte uppleva detta helt själv eller med någon som bara har hört två låtar. Så jag sålde biljetten för två veckor sedan. Kan inte säga att jag ångrar mig eftersom att det var mitt eget val, ville ju inte gå själv. Men sitter nu och lyssnar på dem och klockan 19.00 kommer jag sitta och  gråta. Får väl helt enkelt hoppas på att dem kommer tillbaka nästa år. Jag hoppas också att ni som ska se Coldplay ikväll för världens bästa kvälll, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0