jag antar väl att jag är tillbaka

 
Egentligen skrev jag att jag börjar blogga igen när jag fotar mycket mer och när jag har fixat min bloggdesign, men nej så blev det inte. Fotograferat har jag gjort litegrann, har varit i Göteborg, varit på Liseberg, shoppat, varit på ullared och nu ligger jag i min säng med en stukad fot hemma hos pappa. Spelade basket med min bror för någon timme sedan, hoppade för att ta bollen och landade snett så jag skrapde upp min armbåge, högra benet och stukade foten, är väl smart osv. Så tappade jag andan och höll på att svimma så pappa hämtade upp oss och nu ser det ut som att jag har en stor boll i vänstra foten, jaja jag överlever väl. Hoppas ni har det bra iallafall, bloggar imorgon och varje dag framöver tror jag!

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotografi

Åh vad du är söt!

Svar: men åh tack, detsamma!!
Ida holmberg

2012-07-10 @ 02:53:50
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Postat av: emma

sååå otroligt fin du är! hur kan du få ditt hår så otroligt fint?:D

Svar: åh tack så mycket! haha jadu, har låtit det växa så det har blivit väldigt långt och där på bilden så lockade jag bara :)
Ida holmberg

2012-07-22 @ 20:59:33
URL: http://astromm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0