Canon EOS 60D

Jag är med i en tävling hos Dustin home där man kan vinna en valfri pryl för 10.000 kronor.
Idag när jag fick reda på att denna tävling fanns överhuvudtaget så letade jag efter vart Canon EOS 60D fanns som billigast att köpa. När jag hade letat på internet hur mycket som helst betämmde jag mig för att gå in på Dustin home's hemsida för att se om kameran fanns där. Jag såg tävlingen och blev överlycklig, tror inte ens att det går att beskirva min lycka med ord. Jag vet att det är en väldigt väldigt liten chans att jag vinner, men vad jag gör man inte för sin drömkamera?
Denna kamera har verkligen allt man kan begära av en kamera. Den har en vikningsbar LCD-skärm och hur underbart är inte det?! Kameran filmar i HD och jag har länge velat ha en kamera med video. Åh den har också höga ISO-tal utan att bilderna blir jättebrusiga. Vilket betyder också att man inte behöver använda blixt och jag försöker använda blixt så lite som möjligt med min kamera som jag har nu för jag tycker inte om den inbyggda blixten på kameror.
Min nuvarande systemkamera Canon EOS 1000D är ingenting mot denna fina kamera.
Ett litet "collage" som jag gjorde för att jämföra min 1000D mot 60D. Jag skulle kunna utvecklas så himla mycket med denna kamera och fotografering är verkligen något jag brinner för.
Så alltså, jag är med och tävlar om en Canon EOS 60D hos Dustin home och jag hoppas verkligen att jag vinner för nu tycker jag att jag har varit så kreativ som jag kan vara :)

dustinHomeCompetition.jpg Nu kan du köpa en Samsung Galaxy S3 direkt från Dustin på nätet! Handla snabbt och billigt från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0