cause two can keep a secret if one of them is dead

Amanda sov över hos mig inatt, vi var döda igår efter basketträningen så vi somnade innan tolv haha. Vaknade nio (?) och då kollade vi på wrong turn och sammanlagt har vi tittat på nästan hela säsong 1 av the big bang theory. Hon åkte hem runt tre tror jag och då gick jag och mamma till ica i regnet för att handla. Tittade nyss på tvd avsnitt som gick på tv som jag redan har sett och nu ska jag titta på pretty little liars och äta kiwi. Ha det bra, ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; ingen orsak! lite småsaker som typsnittet, och ändra headern med rymdmönster?:)

2012-05-13 @ 15:24:19
URL: http://astromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0