I told you to be kind

Från Turkiet
What's up! Har inte skrivit så mycket på sistone, bara visat massa bilder. Fick gå hem vid lunch igår och idag och är ledig imorgon och på fredag för jag har inget kvar i skolan, så himla skönt! Så idag gick jag sista skoldagen någonsin på Kunskapsskolan, lite tråkigt men skönt. Vet ni vad som hände igår (!?), något som gjorde att jag sprang i runt i hela huset och skrek av glädje.... Hot Chelle Rae började följa mig på twitter!! Kunde inte fatta det, haha. Mitt batteri till mobilen är trasigt men beställde precis nytt, så jag hoppas att jag får det imorgon eller på fredag. Ska snart på basketträning, bloggar kanske senare eller imorgon. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0