lite kvällstankar osv som ingen bryr sig om

turkiet 2011
Skulle ha skrivit min rubrik "natttankar", men ni har ju bara hur knas det låter. Nu ska jag göra ett inlägg som ingen kommer läsa men jag har tråkigt och jag är pigg. MEN VET NI VAD JAG VILL, jag vill göra massa. Jag vill sluta nian nu och aldrig återvända till kunskapsskolan, sola tills jag får hudcancer (lol), klippa kort hår samtidigt som jag vill låta det växa ännu mer, gå barfota i flera timmar ute, resa o upptäcka nya saker, shoppa tills jag spricker, träna arslet av mig, spela basket varenda dag i hamnen med mina vänner, förändra min klädstil totalt, jag vill se världens bästa håkan live igen, gå på massa konserter, spara ihop till en canon eos 60d så jag kan börja fota mer seriöst, tjäna ihop egna pengar, gå på grönalund med fina vänner, jag vill vara lycklig, jag vill ha sommarlov, jag vill börja gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Ellen //ungdomsryttarna.blogg.se

JAG LÄSTE!! :DDDDDD

2012-05-18 @ 13:22:22
URL: http://ungdomsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0