stockholm vaknar långsamt, på droger och på sorg

SVERIGES BÄSTA BLOGGARE! Skämta, bloggar typ inte längre för jag är för lat. I fredags firade vi amanda hemma hos henne, tog massa bilder som jag kan visa här sen. I lördags åkte jag till pappa, det enda jag gjorde där var att äta, ligga i sängen och låtsas att min mobil var min dator pga hade ingen dator med mig, läsa hunger spelen och titta på tv. Men är hemma nu pch käkar b&j och redigerar bilder. Imorgon är det skola igen (kill me now) & på onsdag har jag omprov i kemi bara för att jag fick ig på nationella. Ska läsa bloggar nu, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Liborius

så fin tröja:)

2012-05-07 @ 12:45:35
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0