you treat me like a stranger


mobilbilder.
Var i Stockholm igår med alla nior, hela resan var sjukt rolig! Vi var först på nobelmuseét (vilket var tråkig så man somnade), vi hade massa tid över att göra vad vi ville, vi besökte riksdan och sedan åkte jag och mina vänner till grönalund och hade det jättekul. Vi blev fotade av en fotograf vid vattnet och några unge killar från Schweitz ville ta en bild med oss när vi var i gräset utanför riksdan för att ha som "sovunier" haha herregud! Det var nästan inga på grönalund så vi åkte hur mycket som helst i fem timmar. Jag frågade killen som jobbade vid Insane om vi fick åka ett varv till för det var bara en kvart kvar innan det stängde och det fick vi och det var såååå kul! Pappa hämtade upp några av oss för att skjutsa oss till Nyköping medans de andra tog bussen till Kajsa. Kom hem halv ett på natten och somnade riunt halv två, sen så har det åskat och spöregnat som fan under natten så det höll mig vaken. Så jag var död imorse när jag skulle upp till skolan. Men nu har jag skrivit alldeles för mycket, bloggar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Jättefina bilder! :D

2012-05-26 @ 20:18:29
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0