I won't let these little things slip out of my mouth, but if i do, it's you, oh it's you, they add up to

Igår åkte jag, pappa och min bror till min Farmor och fikade, åt och hade det trevligt. Senare släppte pappa av mig hos Kajsa där Amanda också var. Hade det jättemysigt, vi kollade på skräckfilm, pratade om det mesta, lyssnade på Little Things om och om igen och tog hemska bilder på oss själva. Jag och Amanda åkte hem klockan ett och mamma mötte upp oss vid stationen och sedan skjutsade hon oss till basketträningen. Nu lyssnar jag på musik och renoverar lite i mitt rum. Det kommer bli så himla fint när det är klart! Imorgon börjar jag i en ny skola, en ny klass och jag hoppas att det blir mycket bättre. Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0