varje bil förde med sig löftet om att allt var möjligt någonstans längs med

Om jag ska beskriva dagen med bara ord: Regn, mörk, deprimerad, tandläkarväder, kallt. Det har spöregnat konstant hela dagen, smart som jag var tog jag min tygkasse för jag tänkte att den inte skulle bli blöt (?). Hade bowling sista lektionen, sen drog vi oss vidare till bussen sen hämta mamma upp mig. Nu ska jag skriva ett tal om Basket som ska framföras imorgon och jag ska öva på min debatt som ska framföras imorgon också. Funderar förresten på att göra en ny blogg, börja om på nytt, men har svårt att komma på ett namn. iholmberg.blogg.se eller inmyplace.blogg.se (inspirerad av coldplay). Vilket låter bäst? 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

coldplay äger så ta det namnet!::D:D

2012-11-28 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0