sunday, bloody sunday

Det är söndag och jag har varit sektreterare för min brors basketmatch och nu har jag tråkigt så här får ni lite film/musik/tv-serietips av mig.
Filmer: 500 days of summer, (What's eating) Gilbert Grape, A walk to remember, The lucky one, The art of getting by, Himlen är oskyldigt blå, Simon och ekarna, I rymden finns inga känslor (ja jag gillar bill skarsgård), Sova med fienden, LOL, The notebook, I am number four, Easy a, Grease, En dag, Trust, Dirty dancing, It's kind of a funny story. Eh ja ni vet inte hur länge jag skulle kunna fortsätta, men alla Harry Potter och Twilight också såklart.
TV-serier: The vampire diaries, Lost, One tree hill, Pretty little liars, Gossip girl, The big bang theory, Grey's anatomy, Awkward, Criminal minds. Har börjat kolla lite på Dexter och New girl också.
Musik: Mumford and sons, Timo Räisenen, The killers, Vampire Weekend, Two door cinema club, Ben HowardMarkus krunegård, Kent, Urban cone, Imagine dragons,  The tallest man on earth, Andreas Grega, Olly murs, The script, Coldplay, The kooks, Marina and the diamonds, Puggy. Skulle kunna skriva musiklistan hur lång som helst den med. Alltid Håkan Hellstöm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0