Vi skulle kommit längre men räckte inte till, vi blev som dom andra

Dagen började med samhällskunskap och sen var vi på Borgis till tolv för att lyssna på människor som pratar om FN (eftersom att det är FN-dagen). Mamma hämtade upp mig efteråt sen satt vi och pratade om gymnasium en stund. Började måla trappan här hemma och sen åkte jag till basketträningen. Kom hem strax åtta och då började jag koka vatten. Vraför? För min gata har inge varmvatten tills imorgon kväll, m kul. En kompis messade mig halv nio och påminde mig om sallhällsprovet imorgon. Om jag hade glömt? Ja. Om jag glömde anteckningarna i skolan? Ja. Jaja nu ska jag försöka komma på allt och titta på TV innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0