Hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu

Ok hej är så duktig på att blogga. Har varit sjuk sedan i onsdags kväll så stannade hemma från skolan i torsdags och fredags. Igår åkte jag till pappa så nu är jag hos honom. Idag har jag klippt mig, men bara topparna för jag visste att jag skulle ångra mig om jag klippte mer. Frisören sa till mig att jag hade jätte vackert hår och så lovade jag henne att jag aldrig skulle klippa av de, haha. Sedan åkte vi till Skärholmen, gick runt där med pappa och bror med min hosta, snuviga näsa, onda hals och hesa röst. Så nu är jag trött trött trött. Senare idag ska jag äntligen färga håret och få bort min äckliga utväxt. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0